Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 21:06 - __________
Автор: macinka1992 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 329 Коментари: 0 Гласове:
0



LovChe

Красиво хубаво момиче,
защо в очите имаш скръб?
Нима ти някого обичаш,
а той обърнал ти е гръб?
Сълзи по бузите се стичат
и мокрят твоето лице.
Недей така,не ти прилича,
да плачеш за едно момче!

Защо сърцето ти не чувства?!
Защо сковано е от вечен лед?!
Защо поне веднъжне не се разпука,
когато плачех аз на глас за теб?!
Ти имаш ли сърце се питам,
обичал ли си някоя жена?!
Заставал ли си като мъж пред нея,
изпитвал ли си мъка,самота?!
Защо сърцето ти не чувства,
нима е късче лед?!
И питам се.Защо те срещтнах,
защо обичам точно теб!?!?

След залеза на всяка вяра,
настъпва мрак и тъмнина,
след залеза на всяка обич
настъпва мъка и тъга.
Когато някой си отива
и ти не можеш да го спреш,
когато виждаш,че любовта умира
не можеш с нея да умреш!
Разбираш че живота е измама,
че си обичала,а обич няма,
че спомена е болка прегоряла,
че си била щастлива,
но не си разбрала!

Обичам те и искам да ти вярвам. Обичам те и искам да си с мен. Обичам те и искам да вярвам, че и ти обичаш само мен!!!

Когато човек силно обича
раздялата тежко боли.
Кръв от сърцето се стича,
проблясват в очите съзли!

За теб са думите
на листа що редя!
за теб са думите
в мрака що шептя!
за теб са сълзите
що парят моето лице!
За теб е истинската обич
на едно дете!!!

Не ти пукаше нали?!
Защо тогава сърцето те боли?!
Нима освен страстта,
ти с мен докосна любовта?!
Издават те очите ти,
ах,тези проклети очи!
Защо са пълни със сълзи?!

С една говори,към друга поглежда
за трета мисли,четвърта ревнува,
пета целува,шеста обича,
за седма мечтае,осма желае,
иска девета,но се жени за десета.
Внимавай палаво дете,
това е мъжкото сърце!

Обичах те когато беше с нея,
обичах те когато беше сам,
обичах те когато казах че те мразя,
обичам те и в този миг-сега!

Във тази лунна нощ
обсипана със звезди,
теб те няма до мен,
но защо, защо???
Сълзи в очите ми блестят
и галят бледото лице,
луната казва ми и тя -
не плачи, не плачи.
Не знаеш как за теб тая
и как прекарвам аз нощта,
обичам те, ти не разбра -
остави в сърцето ми малка искра.
От небето се показа светлина и
каза ми недей така той не те
обича разбери само те
подмами с тез лъжи!
Но аз обичам те, обичам, толкова
безумно те обичам в
мислите си пак след тебе тичам, но защо?
ОБИЧАМ ТЕ!

 

 

ВСИЧКО ИДВА

 image

 

, ЗА ДА СИ ОТИДЕ... И ДА ОСТАВИ СПОМЕНA ЗА НЕЩО КОЕТО НИКОГА НЯМЯ ДА СЕ ВЪРНЕ...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: macinka1992
Категория: Лични дневници
Прочетен: 34932
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930